Wat gebeurt er als we een groep designers, developers, strategen en analisten laten nadenken over een 'tool' om consumenten aan te zetten tot het kopen van bloemen en planten?

Dat ervaren we op 2 en 3 september 2016 aanstaande. Royal FloraHolland is namelijk één van de vier uitdagers op de zogenoemde hackathon van de Kamer van Koophandel (KvK).

Tijdens een hackathon worden teams uitgedaagd om binnen 24-uur innovatieve oplossingen te vinden voor verschillende uitdagingen. De uitdaging van Royal FloraHolland is: hoe prikkelen we consumenten om meer planten en bloemen te kopen? De deelnemers maken gebruik van databronnen van onder andere het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS), de KvK, Google en anderen. Aan het eind van de 24 uur bepaalt een jury wat de beste, creatiefste of haalbaarste oplossing is. Lees verder...

bron: Royal FloraHolland


Schrijf je in voor onze gratis nieuwsbrief...

en ontvang iedere maand extra (exclusieve) inspiratie in je mailbox!

Niet meer weergeven ×