Flower Factor ontwikkelt door

Flower Factor slaat een volgende fase in. Met nieuwe strategische keuzes en diensten en met drie nieuwe personen: Paul Ras, Monique Chaudron en Peter Chaudron. Met deze versterking krijgt de toekomststrategie steeds meer vorm. De strategie bestaat uit uitbreiding van het aanbod van diensten en koppeling met andere sectoren, zoals mode en interieur.

nieuwe gezichten Flower Factor

Bekende en nieuwe gezichten

Paul Ras is in de sierteelt bekend van marketingbureau Sense marketing & more. Dat blijft zo, maar hij gaat zich daarnaast bij Flower Factor actief bezighouden met de sierteeltpartners en de ontwikkeling en uitwerking van de nieuwe strategie.

Monique Chaudron is een succesvolle ondernemer uit de mode-industrie en zal onder andere daarmee de verbindingen gaan leggen en voert het algemene management. Peter Chaudron is de nieuwe financiële man achter Flower Factor.

Pim van den Akker is en blijft de eigenaar en is het creatieve ‘brein’ van Flower Factor. Mirjam Hendriks stond met Pim aan de wieg van Flower Factor, maar verlaat na 5 jaar het team voor een nieuwe uitdaging.

flower factor x hospitality branche

Aanbod van diensten en koppeling andere sectoren

Flower Factor is de afgelopen jaren uitgegroeid tot één van de grootste professionele online platforms met als doel internationaal de bloemist te inspireren en sierteeltproducten onder de aandacht te brengen. Met hoogwaardige content in foto, video en tekst worden ruim 80.000 volgers dagelijks via de diverse sociale media kanalen voorzien van een dosis florale inspiratie en educatie.

Creative director Pim van den Akker: “Voor bloemisten is het belangrijk zich te onderscheiden van de massa en de verbinding te leggen naar andere branches, zoals de mode, interieur & hospitality, maar ook met de consument. Flower Factor helpt sierteeltpartners daarbij.” Een mooi voorbeeld is de recente succesvolle samenwerking met Woonmall Alexandrium met Flower Factor en zes van haar partners.